неділя, 19 березня 2017 р.
Методичний турнір
15 березня в Харківській гімназії №47 проходила колективна методична робота у формі методичного турніру.Зазвичай вчителі співпрацюють в межах методичних об’єднань вчителів відповідної
шкільної дисципліни, відвідують заходи колективних форм роботи. Ці заходи найчастіше проходять у формі педагогічних майстерень, семінарів, тренінгів,
майстер-класів. Однією з нетрадиційних форм методичної роботи. Нетрадиційні форми методичної роботи сприяють залученню вчителів загальноосвітніх
навчальних закладів до науково-методичної,
дослідницької роботи; розвивають уміння спілкуватися з колегами, школярами,
батьками; спрямовані на максимальну активізацію практичної педагогічної
діяльності і характеризуються активністю, креативністю, інтерактивністю. В ході
таких заходів впроваджуються та вдосконалюються передові і цікаві методики
викладання. Методичні турніри мають за мету організації співпраці педагогів для пошуку, розвитку і підтримки передового педагогічного досвіду
або нових ідей, пошук шляхів розв’язання актуальних проблем у викладання. Серед форм роботи методичних об’єднань вчителів історії
та правознавства методичний турнір не є поширеним явищем, як й методичні дебати
або ділові ігри, методичні аукціони тощо. Проте на користь цього заходу
свідчить поширення серед учнів ЗНЗ бажання брати участь у такому виді
позашкільної роботи як всеукраїнські турніри з різних предметів. Кількість ЗНЗ,
учні яких беруть участь у цьому русі щорічно зростає. Наприклад, у фінальному
етапі Всеукраїнського турніру юних правознавців, що проходив на осінніх
канікулах 2016 року в місті Ужгород, брали участь 30 команд, з них 8
представляли місто Харків. І представляли гідно – усі стали призерами, а чотири
харківські команди посіли перше місце! Тому для кращої підготовки учнів для
турнірів, для розуміння цієї форми роботи «з середини», набуття власного
досвіду доповідача або опонента, методичний турнір є важливим фактором. До того
ж це дозволяє протягом стислого рамками регламенту часу висловити цікаві ідеї,
захистити їх , ознайомитись з іншими точками зору, взяти участь у полеміці з
колегами.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар